• Şifrenizi unuttuysanız aşağıdaki mail giriş alanına sisteme kayıt olduğunuz mail adresinizi giriniz ve enter tuşuna basınız. Bu işlemi yaptığınız zaman sistem mail adresinize şifrenizi sıfırlama linki gönderecektir!

    Mail Adresiniz:

  Duyurular

Tez Aşamasında Olan Tezli Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerinin Ek Süre (1 Dönem) Talebi Hakkında 2020-10-04 18:49

"YÖK Lisansüstü Eğitim ve Öğretim Yönetmeliği:  (Ek:RG-10/6/2020-31151) Yükseköğretim kurumları tarafından, afet ve salgınlarda tez aşamasındaki lisansüstü eğitim öğrencilerine talepleri halinde bir dönem, afet veya salgının aşamasına göre tekrar başvurmaları durumunda bir dönem daha olmak üzere en fazla iki dönem ek süre verilebilir, verilen bu ek süreler azami süreden sayılmaz." hükmü gereğince ek süre talepleri 05.10.2020 tarihinde başlayacak olup 16.11.2020 tarihinde son bulacaktır. Sadece Tez aşamasında olan Tezli Yüksek Lisans ve Doktora öğrencileri başvuru yapabilirler. Başvuru yapacak olan öğrencilerimizin aşağıdaki durumları dikkate almaları gerekmektedir.

1) Sadece Tez Aşamasında Olan Tezli Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencileri Başvuru Yapabilirler.

a) Doktora Tez Aşaması: Tez Önerisinden Başarılı Olmak

b) Tez Aşaması Tezli Yüksek Lisans: Ders Yükünü Tamamlamış Olmak (Kayıtlı olunan yüksek lisans programın minumum zorunlu ve seçmeli dersleri dahil)

2) 2020-2021 Güz Dönemi Harç Borcunu Ödemiş Olmak (Harç borcu olanların ek süre talepleri kabul edilmeyecektir)

3) Tezsiz Yüksek Lisans Öğrencileri Ek Süre Talebinde Bulunamaz.

4) Ek Süre Talebi Enstitü Yönetim Kurulu Kararı ile Kabul Edilen Öğrencilerimizin  Azami Sürelerine 1 Dönem Eklenecektir.

5) Ek Süre Talebi Yapmış olan Tez Aşamasındaki Öğrencilerimizin 2020/2021 Güz Döneminde YTÜ Lisansüstü Eğitim Öğretim Yönetmeliği ve Senato Uygulama Esaslarında yer alan yükümlülüklerini (Tez ve Uzmanlık Alan Dersleri Seçimi, Tez İzleme Komitesi Raporu vb.) yerine getirmeleri gerekmektedir. 

Yukarıdaki Şartları Sağlayan Tezli Yüksek Lisans ve Doktora Öğrencilerimiz kullanıcı adı ve şifreleri ile online sisteme (lisansüstü.yildiz.edu.tr) giriş yaparak "Talep İşlemleri" ve "Talep Yap" kısmında yeni talep oluşturmaları ve kaydetmeleri yeterlidir. Yapılan işlem sadece başvuru işlemi olup nihai karar başvuru bittikten sonra Enstitü Yönetim Kurulu tarafından verecektir.

YTÜ Çevrim İçi Yabancı Dil Sınavı Sonuçları Hk. 2020-09-25 13:45

YTÜ Sınav Koordinatörlüğü tarafından düzenlenen YTÜ Çevrim İçi Yabancı Dil Sınavı sonuçları açıklanmış olup, sonuç belgenizi http://sinav.yildiz.edu.tr/ sayfasından alabilirsiniz.

Asil/Yedek ilanından sonra kayıt tarihleri arasında (asil kayıtlar asil kayıt tarihlerinde, yedek kayıtlar yedek kayıt tarihlerinde) kayıt evraklarıyla beraber yabancı dil belgenizi de yükleyebilirsiniz. Mail, online soru vs şeklinde belgenizi göndermeyiniz.  

Belge Talep Hk. 2020-09-11 08:59

Pandemi süresince tüm belgeler (transkript, öğrenci belgesi vb.) lisansustu.yildiz.edu.tr adresinden "Belge Talep" den

yapılacak olup, online sistemde kayıtlı mail adrsinize gönderilecektir.

2019-2020 Güz Dönemi-Güz Dönemi Uzatma/Bahar Dönemi Öğrencileri için Turnitin Sistemine Tez Yükleme 2020-06-05 09:52

2019-2020 Güz Dönemi ve Güz Dönemi Uzatma öğrencilerinin benzerlik raporu oluşturabilmeleri için Turnitin sisteminde hesap oluşturması gerekmektedir. Sınıf Numarası: 24920276, Sınıf Kayıt Anahtarı: 3833108 girerek “2019-2020 Güz Dönemi Uzatma Jüriye Teslim/Savunma Sonrası Kabul Edilen” sınıflarını görüntüleyebilirsiniz.

2019-2020 Bahar Dönemi mezuniyet başvuru sürecinde Turnitin’e tez yüklemek için Turnitin sisteminde hesap oluşturmanız gerekmektedir. Sınıf Numarası: 24920276, Sınıf Kayıt Anahtarı: 3833108 girerek “2019-2020 Bahar Dönemi Jüriye Teslim/Savunma Sonrası Kabul Edilen” sınıflarını görüntüleyebilirsiniz.

Turnitin sisteminde daha önceden bir hesabınız varsa ve ilgili sınıfı görüntüleyemiyorsanız, ekranda “ bir sınıfa kaydol” veya “enroll in a class” butonuna basarak ilgili dönemin Sınıf Numarası ve Sınıf Kayıt Anahtarı girip ödevinizin (döneminizin) bulunduğu sınıfı görüntüleyebilirsiniz.

2019-2020 Güz Dönemi Mezuniyet Başvurusu Yapmış ve Mezuniyet Süreci Devam Eden Öğrencilerimizin Dikkatine 2020-06-02 15:27

2019-2020 Güz Dönemi Mezuniyet Başvurusu Yapmış ve Mezuniyet Süreci Devam Eden Öğrencilerimizin Süreçleri ile ilgili Detaylar için Tıklayınız.

COVİD-19 Salgını Sebebiyle Durdurulan Lisansüstü Süreçlerin Yürütülmesi Hk. 2020-05-26 18:35

COVID-19 Salgını sebebiyle Haziran ayından itibaren lisansüstü süreçlerin (Mezuniyet, Doktora Yeterlik Sözlü Sınavları, Doktora Tez Öneri Sınavları ve Tez İzleme Komitesi Ara Raporları) online olarak yürütülmesi ile ilgili detaylar belirlenmiştir. İlgili süreçler için Tıklayınız

2019-2020 Bahar Dönemi Mezuniyet Başvuru Tarihleri 2020-05-19 12:15

2019-2020 Bahar Dönemi güncel mezuniyet başvuru takvimimize fbe.yildiz.edu.tr adresinden ulaşabilirsiniz. 2019-2020 Bahar Dönemi için bu tarihler haricinde farklı bir başvuru tarihi ilan edilmeyecektir.  İlk tez tesliminin ne şekilde yapılacağı mezuniyet sürecinde fbe.yildiz.edu.tr adresinde duyurulacaktır.

COVID-19 Salgını Sebebiyle Kayıt Dondurma Talepleri ve 2019-2020 Bahar Yarıyılında Harç Ücreti Ödemesi Yapan Öğrenciler Hakkında 2020-05-08 14:18

 

Kayıt dondurma talebinde bulunan öğrencilerimizin dilekçeleri eğitim aşamalarına göre incelenmekte ve ders aşamasında olan öğrencilerimizin kayıt dondurma talepleri Enstitü Yönetim Kurulu toplantılarında görüşülerek karar alınmaktadır. 29.04.2020 tarihli EYK kararı ile ders aşamasında olan bir kısım öğrencimizin kayıt dondurma kararları alınmış ve Ananilim dallarına EBYS aracılığı ile iletilmiştir. Henüz EYK kararı alınmamış ders aşamasındaki öğrencilerimizin durumları incelenerek yapılacak olan EYK toplantısında görüşülerek karara bağlanacaktır. Tez aşmasında olan öğrencilerimizin kayıt dondurma talepleri ise YÖK kararı gereği danışmanlarının onaylarının alınabilmesi için Anabilim dallarına EBYS aracılığı ile yazılmaktadır. Danışman onayı olumlu olan tez aşamasındaki öğrencilerimizin de kayıt dondurma kararları Enstitü Yönetim Kurulu toplantısında görüşülerek nihai karar için Üniversite Yönetim Kuruluna sunulacaktır. En kısa sürede alınan kararlar GSIS otomasyon sistemine işlenecektir.

 

Kayıt dondurma talepleri kabul edilen ve 2019-2020 Bahar Dönemi harç ödemelerini yapan öğrencilerimiz için Sağlık Kültür Daire Başkanlığı tarafından yapılan duyuru için Tıklayınız.

2020-2021 Güz Dönemi Lisansüstü Programlara Başvuru ve Kayıt Takviminin Güncellenmesi Hk. 2020-05-06 15:09

COVID-19 Salgını sebebiyle, lisansüstü programlarımıza başvuru ve kayıt takviminin (yabancı dil sınavı, başvuru, kayıt, ders kayıt takvimi) güncelleme çalışmaları devam etmekte olup güncellenmiş takvim en kısa sürede web sitemizde ilan edilecektir. 

COVID-19 Salgın Sebebi ile Kayıt Dondurma Talebi Başvurusu Sona Ermiştir. 2020-04-25 00:22

Yapmış olduğumuz duyurular neticesinde 24.04.2020 tarihine kadar COVID-19 Salgın sebebi ile kayıt dondurma dilekçeleri alınmıştır. Belirtilen tarih sona erdiğinden dolayı COVID-19 Salgın sebebi ile kayıt dondurma talebi dilekçe yükleme kategorisi kapatılmış olup başvuru talebi sonlandırılmıştır. Kayıt dondurma talep dilekçelerini sistemimize yükleyen öğrencilerimizin dilekçeleri incelenerek yapılacak olan Enstitü Yönetim Kurulu toplantımızda nihai karar verilecektir. Web adresimizde ilgili başvuru sonuçları ayrıca duyurulacaktır. Öğrencilerimizin nihai karar verilene kadar UZEM aracılığı ile derslere devam etmeleri tavsiye edilir.

COVID-19 Salgını Sebebiyle Lisansüstü Süreçler Hakkında Duyuru 2020-04-04 13:31

COVID-19 Salgını sebebi ile kayıt dondurma dilekçelerin yüklenmesi için süre uzatılmıştır. Dilekçelerin yüklenmesi için son tarih 24.04.2020 Cuma günüdür. Kayıt dondurma dilekçeleri YÖK mevzuatı ve kararları doğrultusunda öğrencilerimizin durumlarına göre değerlendirilerek nihai karar Enstitü Yönetim Kurulu ve Üniversite Yönetimi tarafından verilecektir. Öğrencilerimiz, nihai kayıt dondurma kararı verilene kadar UZEM üzerinden verilen derslerine devam etmeleri gerekmektedir.

COVID-19 küresel salgın nedeniyle ikametgahlarına dönen öğrencilerimizin, bulundukları yerlerde internet erişimi, bilgisayar temini vb. olanakları sağlamakta zorlanabilecekleri öngörüldüğünden, uzaktan eğitimle devam edemedikleri dersler nedeniyle mağduriyet yaşamamaları için 31.03.2020 tarihli ve 75850160-104.01.02.04-E.24625 sayılı Yüksek Öğretim Kurulu Başkanlığı yazısına istinaden tüm lisansüstü öğrencilerimiz, 2019-2020 Bahar dönemi için 24.04.2020 tarihine kadar kayıt dondurma talebinde bulunabilirler(Kayıt dondurulan dönem azami süreden sayılmayacaktır.)

NOT: 2019-2020 Bahar dönemi için harç ücreti olan ve ödeme takvimi içerisinde harç ücretini ödemeyen öğrencilerimizin kayıt dondurma talepleri kabul edilmeyecektir.

NOT: Bu süreçte tez döneminde olup 2019-2020 Güz Dönemi sonu itibari ile azami süresi biten ve mevzuattaki süreleri kullanarak mezuniyet işlemleri devam eden yüksek lisans öğrencileri kayıt dondurma talebinde bulunamayacak olup eğitime ara verilen süre kadar ilave süre verilecektir.

Kayıt Dondurma Başvuru Son Tarih: 24.04.2020 Cuma

Kayıt Dondurma Başvurusu Nasıl Yapılır?

Başvuru dilekçeleri fiziksel ortamda alınmayacak olup  lisansustu.yildiz.edu.tr adresinden başvurular alınacaktır. Talep için şifre ve kullanıcı adı ile sisteme giriş yaptıktan sonra sol üst köşede yer alan mesaj sembolü kısmından, mesaj kategorisi olarak “COVID-19 Salgını Sebebi ile Kayıt Dondurma Talep Dilekçesi Yükleme” seçeneğini seçin. İlgili mesaj metnine kayıt dondurmak istediğinizi belirterek “Yeni Ek Ekleme” kısmından kayıt dondurma talebinizin yer aldığı imzalı ve tarihli dilekçenizi yükleyiniz (Kayıt Dondurma Örnek Talep Dilekçesi Ek'te mevcuttur ). Dilekçenizde COVID-19 salgını sebebi ile kayıt dondurmak istediğinizi, öğrenci numaranızı, ad, soyad, program ve iletişim bilgilerinizi mutlaka belirtiniz. Başvuru son tarihi olan 24.04.2020 tarihinden sonra yapılan başvurular kabul edilmeyecektir. (Dilekçeyi çıktı alacak durumda değilseniz; "A4" boyutundaki boş bir kağıda, örnek dilekçede yer alan tüm bilgi ve ifadelerin okunaklı el yazısı ile yazılıp imzalandıktan sonra akıllı telefonlar ile taranarak yükleyebilirsiniz)

Kayıt dondurma talep dilekçesi vermek istemeyen öğrencilerimizin süreçleri aşağıdaki şekilde ilerleyecektir:

  1. Doktora yeterlik sözlü sınavları haziran ayına ertelenmiştir. Haziran ayında ilgili süreç tekrar değerlendirilerek gerektiğinde doktora sözlü sınavların dijital yöntem ile yapılmasına karar verilebilecektir. 2019-2020 Bahar döneminde Doktora yeterlik yazılı sınavdan başarılı olmuş olan öğrencilerimiz bu dönem kayıt dondurma talebinde bulundukları takdirde 2020-2021 Güz Döneminde sadece doktora yeterlik sözlü sınavına gireceklerdir. Yeterlik Yazılı sınavdan başarısız olan öğrencilerimiz ise kayıt dondurma talebi yapmaları durumunda ise 2020-2021 Güz Döneminde yazılı sınav aşamasından başlayarak tekrar doktora yeterlik sınavına gireceklerdir.
  2. Doktora tez öneri sınavına girmesi gereken öğrencilerimizin tez öneri toplantı tarihleri de Haziran ayına ertelenmiştir. Haziran ayında ilgili süreç tekrar değerlendirilerek gerektiğinde doktora tez öneri sınavların dijital yöntem ile yapılmasına karar verilebilecektir.
  3. Tez izleme komite toplantıları Mayıs ayında yapılmayarak Haziran ayına ertelenmiştir. Haziran ayında ilgili süreç tekrar değerlendirilerek gerektiğinde doktora tez izleme toplantılarının dijital yöntem ile yapılmasına karar verilebilecektir.
  4. 10 Nisan tarihindeki mezuniyet başvurumuz kaldırılmış olup mezuniyet başvuruları 18 Mayıs tarihinde lisansustu.yildiz.edu.tr adresinden alınacaktır. 2020-2021 Güz Dönemi lisansüstü kayıt takviminde güncelleme yapılacak olup 18 Mayıs tarihinde mezuniyet başvurusu yapacak olan öğrencilerimiz doktora kayıtlarından önce mezun olabileceklerdir. Mezuniyet süreçlerinin nasıl yürütüleceği mezuniyet başvuru sonrasında ayrıca duyurulacaktır.
  5. 2020-2021 Lisansüstü başvuru ve kayıt takvimimiz ileri bir tarihe alınacak olup WEB adresimizden bu konudaki duyuruları takip ediniz.
  6. Tez savunma sınavından başarılı olmuş olan öğrencilerimizin ciltli tez teslimleri için mevzuatta belirtilen süreler Haziran aynına kadar durdurulmuştur. Ancak ilgili öğrenciler tez teslim yapmak isterlerse danışmanlarının onayını almak şartıyla tezlerini teslim edebilirler. Tez teslim öncesinde tez şablon kontrolü Enstitümüz araştırma görevlileri tarafından dijital ortamda yapılacaktır. Bez Ciltli bastırmak istediğiniz tezin pdf halini randevu almış olduğunuz araştırma görevlilerine mail ortamında göndermeniz gerekmektedir. Kontrol sonrasında görevli personelimiz sizlere düzeltme yapılacak kısımları iletecektir. Not: Bu süreçte tez kontrol randevusu yalnızca FBE asistanları tarafından verilecektir. NOT: lisansustu.yildiz.edu.tr adresinden mezuniyet başvurusu yapmış olan ve mezuniyet süreçleri devam eden (tez savunma, uzatma sonrası tez savunma, tez teslim vs.) öğrencilerimizin mezuniyet süreçleri için işleyen mevzuatta belirtilen süreler COVID-19 sebebi ile durdurulmuştur.  COVID-19 sebebiyle ile durdurulmuş olan süreler lisansustu.yildiz.edu.tr sisteminde yer alan mezuniyet süreçlerinize henüz eklenmemiş ise, sistem tarafından otomatik olarak gönderilmekte olan e-mailleri dikkate almayınız.
  7. Kayıt dondurma talebi yapmamış olan ve 18 Mayıs 2020 tarihinde mezuniyet başvurusunda bulunacak olan Yüksek Lisans öğrencilerimizden yayın şartı olarak konferans/sempozyum katılım belgesi yerine tezinden çıkan bilimsel çalışmanın kabul belgesi yeterli olacaktır. 30 Haziran 2020 tarihinden önce düzenlenecek olan bir konferansa/sempozyuma bildirisini göndermiş ancak kabul belgesini alamadan konferans ertelenmiş veya iptal edilmiş ise ilgili konferansa bildirisini gönderdiğini ispatlayan doküman ile de mezuniyet başvurusu yapabilirler. Bir konferansa ya da sempozyuma teziyle ilgili bildiri göndermiş ancak kabul belgesine alamadan ilgili bilimsel etkinlik ertelenmiş veya iptal edilmiş öğrenciler hakkında ise Enstitü Yönetim Kurulu ayrıca bir değerlendirme süreci yürütecektir. Her iki durum için başvuru esnasında durumu anlatan bir dilekçe ve ekinde Bildiri Kabul Metni/Bildiri Teslim Edildi yazısı, ilgili konferansın iptal edildiğini ya da ertelendiğini belirten duyuruyu ya da ekran görüntüsünü dilekçelerine ekleyerek sisteme yüklemelidirler.  Yukarıda belirtilen durumların kabul edilebilmesi için ilgili konferansların ertelenme veya iptal olmadan önceki düzenlenme tarihi en geç 30 Haziran 2020 olmalıdır.

 

  1. 2019-2020 Bahar dönemi için Erasmus kapsamında yurt dışında bulunmuş ve salgın sebebi ile ülkeye dönüş yapmış olan öğrencilerimiz 2019-2020 bahar dönemi ERASMUS feragat dilekçelerini (döndükleri tarihi belirterek) ERASMUS Koordinatörlüğüne iletmeleri gerekmektedir. Ayrıca 2019-2020 bahar dönemi kayıt dondurma dilekçelerini 19.04.2020 tarihine kadar  lisansustu.yildiz.edu.tr  adresine yükleyebilirler.

 

Covid-19 Salgını süresince Enstitümüze e-posta/mesaj göndermek için tıklayınız.

 

 

Yeni Kullanıcı Hesabı Oluşturma Hk. 2018-05-31 09:00

Sitemizdeki tüm işlemler için kullanıcı girişi gerekmektedir. Yeni kullanıcı hesabı oluşturmak için ekteki yönergeleri inceleyebilirsiniz. Hesap oluşturmak veya giriş yapmak için tıklayınız.

  • Kullanıcı Tipi seçimi (Yerli Öğrenci/ Yabancı Öğrenci) hesap oluşturulduktan sonra değiştirilemez. 
  • Bir TC Kimlik No./ Pasaport No./ YU No. ile yalnızca bir hesap oluşturulabilir. (KKTC uyruklu öğrenciler, kullanıcı tipini Yerli Öğrenci olarak seçmelidir.)
SIKÇA SORULAN SORULAR 2016-06-17 10:00

SIKÇA SORULAN SORULAR İÇİN TIKLAYINIZ.

  Ana Sayfa

 Yıldız Teknik Üniversitesi

Fen Bilimleri Enstitüsü

Alert

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec at tellus sed mauris mollis pellentesque nec a ligula. Quisque ultricies eleifend lacinia. Nunc luctus quam pretium massa semper tincidunt. Praesent vel mollis eros. Fusce erat arcu, feugiat ac dignissim ac, aliquam sed urna. Maecenas scelerisque molestie justo, ut tempor nunc.

DANGER!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec at tellus sed mauris mollis pellentesque nec a ligula. Quisque ultricies eleifend lacinia. Nunc luctus quam pretium massa semper tincidunt. Praesent vel mollis eros. Fusce erat arcu, feugiat ac dignissim ac, aliquam sed urna. Maecenas scelerisque molestie justo, ut tempor nunc.

Success

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec at tellus sed mauris mollis pellentesque nec a ligula. Quisque ultricies eleifend lacinia. Nunc luctus quam pretium massa semper tincidunt. Praesent vel mollis eros. Fusce erat arcu, feugiat ac dignissim ac, aliquam sed urna. Maecenas scelerisque molestie justo, ut tempor nunc.

Warning

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec at tellus sed mauris mollis pellentesque nec a ligula. Quisque ultricies eleifend lacinia. Nunc luctus quam pretium massa semper tincidunt. Praesent vel mollis eros. Fusce erat arcu, feugiat ac dignissim ac, aliquam sed urna. Maecenas scelerisque molestie justo, ut tempor nunc.

Information

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec at tellus sed mauris mollis pellentesque nec a ligula. Quisque ultricies eleifend lacinia. Nunc luctus quam pretium massa semper tincidunt. Praesent vel mollis eros. Fusce erat arcu, feugiat ac dignissim ac, aliquam sed urna. Maecenas scelerisque molestie justo, ut tempor nunc.

Danger

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec at tellus sed mauris mollis pellentesque nec a ligula. Quisque ultricies eleifend lacinia. Nunc luctus quam pretium massa semper tincidunt. Praesent vel mollis eros. Fusce erat arcu, feugiat ac dignissim ac, aliquam sed urna. Maecenas scelerisque molestie justo, ut tempor nunc.

Some Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Donec at tellus sed mauris mollis pellentesque nec a ligula. Quisque ultricies eleifend lacinia. Nunc luctus quam pretium massa semper tincidunt. Praesent vel mollis eros. Fusce erat arcu, feugiat ac dignissim ac, aliquam sed urna. Maecenas scelerisque molestie justo, ut tempor nunc.